Ismerkedés a levelezőprogrammal « Tartalomjegyzék » Küldés/Fogadás


Levélírás Outlookban

Lássuk a gyakorlatban, hogyan működik a levélírás! Következzen levélírás Outlookban képregényünk!

1.Az Új levél ikonra kattintunk, vagy a Fájl/Új/Elektronikus levél menüpontot választjuk

:ol2.jpg

2.A megjelenő új ablakban kitöltjük a Címzett rovatot. Vesszővel elválasztva több cím is beírható.

:ol3.jpg

3.Ha nemcsak a címzetteknek küldjük a levelet, töltsük ki a Másolatot kap rovatot. Írhatunk több címet is.

:ol4.jpg

4.Beírjuk a levél Tárgyát.

:ol5.jpg

5.Amennyiben adatállományt (fájlt) is akarunk küldeni, a Fájl csatolása ikonra kattintunk.

:ol8.jpg

6.A megnyíló panelben megkeressük a csatolandó adatállományt.

:ol6.jpg

7.A kiválasztás után a fejléc új sorral bővül, ez a csatolt állomány neve.

:ol7.jpg

8.Ezután már csak meg kell írni a levelet, majd a Küldés ikont vagy a Fájl/Üzenet küldése menüt válasszuk!

:ol9.jpg

Ha esetleg nem küldenénk el, a kilépéskor a program megpróbálja elküldeni a levelet.

A „Küldés” nem mindig jelenti az üzenet azonnali továbbítását. Ha éppen nem kapcsolódunk az Internethez (azaz offline dolgozunk), akkor levelünk a Postázandó üzenetek mappába kerül. Több üzenetet is írhatunk offline munkánk során, Internet kapcsolat nélkül. Később, amikor rövid időre kapcsolódunk az Internethez, akkor küldjük el a leveleket és töltjük le az újonnan érkezett postát.


Ismerkedés a levelezőprogrammal « Tartalomjegyzék » Küldés/Fogadás

leveliras_outlookban.txt · Utolsó módosítás: 2006/07/04 11:57 (külső szerkesztés)
 
Hacsak máshol nincs egyéb rendelkezés, ezen wiki tartalma a következő licenc alatt érhető el: CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki