Névtelenség, álnév az Interneten « Tartalomjegyzék » Netfüggőség, mint lelkipásztori kihívás


A kommercializálódás veszélyei

Ahogy az idő halad, az Internet kezdeti akadémiai jellege halványodik, egyre inkább üzleti hálózattá válik. Az internetezők gyakran nem a klub tagjai, a város aktív polgárai, hanem csak fogyasztók. Ez a tendencia sokszor egybeesik a szolgáltatók érdekével: egyre jobban igyekeznek befolyásolni, hogy mit csináljunk, mit nézzünk. Ma már csak megszorításokkal igaz, hogy azt nézzük az Interneten, amit akarunk: reklámok, erőszakosan felpattanó képernyőtartalmak igyekeznek befolyásolni minket. A keresőprogramokat manipulálják, és nagy vállalatok lépnek fel azzal az igénnyel, hogy az ő kapujukon át (portál) majd ,,elvezetnek az internetes boldogságba”.


Névtelenség, álnév az Interneten « Tartalomjegyzék » Netfüggőség, mint lelkipásztori kihívás

a_kommercializalodas_veszelyei.txt · Utolsó módosítás: 2006/07/04 11:53 (külső szerkesztés)
 
Hacsak máshol nincs egyéb rendelkezés, ezen wiki tartalma a következő licenc alatt érhető el: CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki